איך לגלות את מקור הנזילה בדירה באמצעות מצלמה תרמית

Wiki Article

במקביל, לקוחות פרטיים נוטים לוותר על שירותי תחזוקה של קווי הביוב ומזמינים טיפול מקצועי רק כאשר ההצפה מתחילה. הטיפ בהקשר הזה הוא לשלב את שירותי האיתור של נזילות המים כחלק בלתי נפרד מתחזוקת התשתית ולא לחכות לרגע האחרון.

מה הופך אותם למומלצים? לקוחות בדיוק כמוכם! לאחר כל איתור נזילה נציגה ממידרג מתקשרת ללקוח ומבקשת ממנו לדרג את מאתר הנזילות בפרמטרים שונים, כך שהציונים באתר מתעדכנים תמיד.

התרחקות ממקור הנזילה תראה טמפרטורה שונה מאשר מקור נביעת הנזילה. המכשיר יציג שינוי זה באמצעותם של צבעים שונים, וכך ניתן לאתר במדוייק את מקור הנביעה ולטפל בו באופן ממוקד מבלי לשבור את הקיר, וכך הוא מונע בעת איתור נזילות מחיר כבד יותר.

אנו מתמחים בתחום איתור ליקויים במערכות ביוב, אינסטלציה ותשתיות. אנו משקיעים משאבים רבים ועובדים עם בעלי מקצוע מובילים תוך שימוש בציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

עקירת הגורם לתקלות מן השורש – בשל היכולת של מצלמה תרמית ושאר ציוד מתקדם לגלות נזילה ואת מקורה בקלות, ניתן להתאים את אופן התיקון כך שהוא "יעקור" את בעיות הרטיבות מן השורש ויקנה איכות חיים במבנה.

צילום של קו המים שמתבצע בעזרת מצלמה תרמית יוכל לסייע באיתור הנזילה וישמש הוכחה לאחריות של השכן או שלכם לטיפול בנזק. על מנת למנוע מחלוקת עתידית כדאי להזמין את השכן להיות נוכח איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר במהלך ביצוע הבדיקה.

לדוגמא: מקום שבו ישנו חום – יסומן על ידי צבעים חמים, בעוד שבמקומות קרים (שבם בדרך כלל ישנה נזילה) המצלמה תסמן על הצד צבעים קרים.

המצלמה הטרמית יעילה בכך שהיא אינה מותירה נזק בקיר או באובייקט המצולם, אך כן מספקת תמונה איכותית על מצב הקיר או הצנרת בחלקים הסמויים שלהם.

רק אם מאתרים את המקור של הנזילה, אפשר להתחקות אחר המקור שלה. התחקות כזו אחר המקור של הנזילה חשובה מאוד כי היא מונעת המון נזקים ובהם:

ובכן, יש כל מיני סימנים היכולים להעיד על בעיית נזילה כמו למשל כתמים של רטיבות בקירות או בתקרה, התנפחות או עיוות של הקיר, שטיח רטוב, עובש, ריח לא טוב של טחב ועוד.

לכאורה הנזק בו הבחינה חנה מבאר שבע לא היה דרמטי במיוחד. אבל גם כשמדובר בנזילות "פשוטות" הן יכולות להתפתח ולפתח עובש וכתמים בקירות. עצם יכולתה של המצלמה לסרוק שטחים נרחבים מאפשר לעמוד על כשלים אפשריים שעדיין לא נראים לעין, אבל עתידים בזמן הקרוב להפוך ל"כאב הראש" הבא שלכם.

קרא עוד » איתור רטיבות מבנים כל מבנה הסובל מרטיבות, בין אם זה מפיצוץ בצנרת ובין אם זה רטיבות מגשמים, יכול להביא למצב של “בניין חולה”. החיידקים המצטברים באיזורים רטובים ולחים

מה מסתתר מבעד לקירות – אם בעבר היינו צריכים לשבור קירות ולהרוס רצפות בכדי לגלות מאין מגיעה הנזילה ולפעמים גם בכדי לתקן את הבעיה, היום הצילום התרמי מאפשר לנו לגלות מה קורה מבעד לקירות ולרצפות מה שחוסך המון זמן והרס.

כפי שהזכרנו, בכל הנוגע לתהליך איתור נזילה, מצלמה היא אחת הדרכים החכמות והיעילות לעשות זאת, שכן מצלמה תרמית לאיתור מקורות מים, נחשבת ציוד מתקדם שיסייע לכם לחזור לשגרה במהירות, כמו גם לגלות את מקור התקלה ובכך לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

Report this wiki page